ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 2 april 2021

Doe meer met STENCILSL 276 van Studio Light

 Dit is mijn tweede blogpost vandaag.

De tweede vind je onderaan als je naar beneden scrolt.

Ik heb een klein dubbelkaartje gemaakt met een pocket voorop waar ook weer een label inzit.

Ook op deze tweede label zit een pocket met een labeltje erin.

Onderaan dit bericht vind mijn YouTube filmpje.

Achterop heb ik ook een pocket gemaakt waar je eventueel geld in kan stoppen.






Ik heb met de volgende producten gewerkt:
Stans STENCILSL 276 -  BASISDC 52
Plaatje: SCRAPCNB 98
Kleine plaatjes: A4MPPSL 157
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie post Anneke en een duidelijke uitleg weer.
    Fijne paasdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.