ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 27 augustus 2021

Mapje met een paper pad van Studio Light voor een man.

Het was weer tijd om iets voor een man te maken.

Dat is dit mapje geworden voor een man.

Natuurlijk kun je dit ook voor een vrouw maken.

Onderaan dit bericht vond je de link naar de video. Daar leg ik uit hoe ik het heb gemaakt.

Voorkant.

Achterkant.
Zonder koordje.
Klepje aan de voorkant met een kleine label.
Binnenkant van het klepje.
En het vakje met de grote label.
Pocket zonder de grote label die light los erboven.
Mapje verder open.
Luikjes open.
Kaartje wat er los in ligt.
Het hele mapje open.
Tweede vakje met de label eruit.
Derde vakje met de label eruit.
Het hele mapje leeg.
DE andere kant van het mapje.
Losse kaartjes en labels.
Achterkant van de kaartjes met de labels.
HIER is de link naar mijn video.

Dit mapje heb ik met de volgende producten gemaakt:
Alles is van Studio Light.
Paper pad: A5MPPSL160
Stansen: BASICSDC52
SL-ES-CD 34 en 63
STENCISL371
Stempels: SL-GR-STAMP 36
JMA-NA-STAMP20.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.


 

5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat is dit een mooi mapje en weer zoveel leuke details te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige map, ik vind het speciaal.
    Groetjes Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel speciaal, voor mannen wat maken vind ik héél moeilijk , ben daarom blij met jou ideetjes die je hier weer geeft, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.