ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 1 oktober 2021

Live Beauty of Fall and Sending Joy ( Live)

Dit is de derde live die ik vanuit huis doe. Het gaat gelukkig steeds wat beter.

Onderaan dit bericht vind je een link naar mijn live uitzending.

De linker heb ik live gemaakt.




Eerste twee kanten van beide mapjes.

De andere kant van de twee mapjes.




Het tweede mapje.
De ene kant van het mapje.
De andere kant van het mapje. 



Strikjes open.
Rechter kant open.
Linker kant open.
Andere kant lintjes los.
                                                                          Rechter kant open.
Linker kant open.

HIER de link naar de LIVE.

Hier vind je de maten.


Dit zijn de producten die ik voor de kerst uitvoering die ik heb gebruikt.

Paper pads: 

SL-SJ-PP 10 en 11.

SL-SJ-DCB 08

Scrapvellen: SL-BF-SCRAP 55 en 56.

Effen pads: SL-ES-PP 05 en 19

Stempels: Sl-ES-Stamp 88 en 92.

SL-SJ-STamp 51 en 52.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor de Beauty of Fall.

Papier: SL-BF-PP 12 en 13.

SL-BF-DCB 09.

Effen Paper pad: SL-ES-PP 07

Stempels: SL-BF-STAMP 64.

Stans label: STENCILSL 345.

Herfst takjes: SL-BF-CD57 en 58. 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke. 

2 opmerkingen:

  1. Wow .... wow ..... wow .... wat is dit mooi geworden Anneke, ik heb genoten van je live uitzending, is nog nèt handiger dan de korte filmpjes die je voorheen maakte, ik leer nu nog meer tips en trucs van je. Ik kijk al weer uit naar je volgende filmpje. Groetjes Josee Heylen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mapjes heb je gemaakt Anneke. De kerstversie vind ik ook zo super. De envelop is ook super mooi!
    Handig zo met het filmpje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.