ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 31 december 2021

Een speciale kaart in een mapje.

Hier weer een blogpost met een doe meer met project.

Dit keer is het doe meer met SL-ES-CD124 en JMA-ES-CD95.

Onderaan dit bericht staat het filmpje.

De groene variant heb ik filmend gemaakt.










De maten voor het doosje.
HIER vind je het filmpje op mijn YouTube kanaal.

Hier zijn de producten die ik heb gebruikt.

Stansen: SL-ES-CD 100-101-124.

JMA-ES-CD 95-97.

Scrappapier: Groen JMA-WAC-SCRAP 75.

                  Paars: JMA-WAC-SCRAP73.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor jullie bezoekjes op mijn blog.

Het is veel werk maar door jullie bezoekjes blijf ik het met plezier doen.

Tevens wil jullie allemaal het beste toewensen voor het jaar 2022 wensen.

Dat het een gezond, mooi en creatief jaar mag worden!

Groetjes, Anneke.

10 opmerkingen:

  1. Als eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het een mooi creatief jaar mag worden, deze creatie is weer prachtig in ieder geval

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Debby voor jouw compliment. Ook voor jou de beste wensen voor 2022.

      Verwijderen
  2. Wat een super mooie doosjes met kaart en ontzettend leuk met de klepjes.
    Dankjewel voor al die mooie filmpjes die je voor ons hebt gemaakt en natuurlijk wensen we jullie een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Voor jou ook een mooi creatief jaar. Dat het een beter jaar mag worden voor ons allemaal.

      Verwijderen
  3. Wat een beauty weer deze creatie Anneke. Mooi dessin-papier en leuk met die klepjes. De beste wensen voor het nieuwe jaar met veel creativiteit en inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor jouw compliment. Laten wij er samen weer een creatief jaar van maken.

      Verwijderen
  4. geweldig ik maak ze met plezier na ( als het mijn lukt )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Veel plezier als je dit gaat maken.

      Verwijderen
  5. Ook een hele mooie mal waarmee je werkt, elke keer als er snijmallen uitkomen denk ik, nee nu ga ik niets kopen, maar toch ga ik overstag als ik jou mooie creaties ermee zie. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée. Ik hoop hiermee mensen op ideeën te brengen zodat je kunt zien wat je ermee kunt naast wat je er zelf ook mee wil maken,

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.