ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 11 september 2022

Boekje Kaiser Crafts Sea Breeze

Omdat ik na de Corona geen workshops meer geef heb ik

veel paper pads over. 

AL DEZE PAPER PADS ZIJN VERKOCHT.

Maar!!!

Hou mijn blog in de gaten er komen meer projecten die ik

ga maken waar ik nog een aantal Paper pads van heb

Die ik dan te koop aanbied.

Ik heb nog wel de twee boekjes zoals je hier onder kunt zien.

Die zijn €5,00 p st ex de Porto kosten.

Ik heb een boekje filmend gemaakt.

De pad waar ik mee heb gewerkt is :

"Sea Breeze















Die vind je HIER


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi albumpje met heel prachtige details.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een mooi albumpje, heb wat in te halen, onze campergids zit er bijna op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.