ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 6 september 2022

Mapje voor kaartjes luxe variant.

Hier is nog een inspiratie om de kaartjes die bij een collectie zitten te verwerken.

Het is een luxe variant omdat ik de 3 kaartjes van het vorig mapje heb vervangen

met mapjes.

Ik heb het filmend gemaakt.

HIER vind je de link.

Dit is de achterkant. Daar zit een mapje in om geld in te doen.

Rechts het vakje waar het geld in kan.

Dit keer geen dubbele kaartje maar 2 mapjes. Ook gemaakt met de plaatjes.
ER zitten nog 2 enkele kaartjes aan de twee zijkanten.

Eerste mapje. Als je de label eruit haalt zie je het mica en hetzelfde plaatje komt tevoorschijn.

Achterkant van het mapje.
Het tweede mapje.
Binnenkant van het tweede mapje.



Maten.


Dit heb ik hier voor gebruikt. 

JMA-WYS-PP 34 en 35

6 opmerkingen:

  1. een prachtig, luxe mapje heb je gemaakt, zeer mooi gedaan, dank je wel weer voor de prachtige foto's die je ervan gemaakt hebt. Nu het filmpje nog bekijken. Nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw compliment. Het was heel leuk om te maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Dit is een prachtige uitwerking op de vorige post Anneke. Heel mooi hoe je de tags en mapjes met de plaatsjes hebt gemaakt. Je laatste rag met de 3 plaatjes aan elkaar vind ik heel handig gemaakt. Dankjewel voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie, lieve woorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.