ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 28 september 2022

Mapje met 4 verschillende pockets


Ik ben echt fan van deze nieuwe collectie van Jenine.

"Inner Peace

Dit mapje is klein 7,5 x 10 cm."

Ik wilde al heel lang een mapje met vlakjes maken die 

zig zag gevouwen moest worden.

Ik heb ooit zoiets gezien en ben zelf aan het vouwen gegaan.

Doeke heeft daar een patroon van gemaakt.

Het filmpje hoe ik het heb gemaakt vind je onderaan dit bericht.

Voorkant.

Achterkant
Mapje open.
Achterkant.







Mapje leeg.
Losse kaartjes en envelopje.
Je zet hem zo neer.
Patroon.

Alleen voor eigen gebruikt.

Niet voor de verkoop of om workshops te geven zonder overleg.

HIER vind je het filmpje.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:

JMA-IP-PP58 en 59.

Die-Cuts: JMA-IP-DCB30

Rub-Ons: JMA-IP-RUB03 

Stans: JMA-IP-CD408

Stans envelopje: SL-ES-SCD15

Inkt voor de randjes: Distress ink Pumice stone

groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

  1. Super Anneke je hebt weert een heel mooi mapje gemaakt
    met veel leuke details. Dat stukje weg snijden bij de rillijn doe ik nu ook en werkt prachtig!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geworden, ga ook een poging wagen om het te maken.
    Dankjewel voor het patroon en de goede uitleg!
    🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi geworden, is echt weer genieten, dank je wel Anneke en ook aan Doeke voor het duidelijk uitgewerkte patroontje. Ik heb het alleen zo moeilijk met het snijden, om één of andere reden verschuift mijn papier, (misschien kan ik niet hard genoeg drukken om het op zijn plaats te houden). Heb ook al een paar snijmesjes gekocht maar ze lijken nooit scherp genoeg te zijn, terwijl als je het jou ziet doen het een fluitje van een cent is, moet nog veel oefenen daarop. Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.