ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 15 september 2022

Holidays in the Snow

Toen ik dit papier zag was ik gelijk verliefd.

Het is van Craft OÇlock.

Het is echt zo mooi.

Daardoor ging het mapje vanzelf. 

Het mapje is 13,5 x 15 cm.

HIER vind je het filmpje.










Dit zijn de maten:

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.:

Papier:

CC-F20-HS-08.    CC-F20-HS-09.     CC-F20-HS-10.

Ik heb het bij Hobby Vision gekocht.

Stans label: SL-ES-CD381

Losse label: SL-ES-CD251.

Raampje: CCL-ES-CD235,

Tekst: SL-ES-CD240.

Envelopje: SL-ES-SCD16.

Effen Blauw cardstok: Card Deco Linnen CardstokLKK-SC63

13 opmerkingen:

  1. Wow , wow , wow Anneke, wat mooi. Heel mooi gedaan met het mica en 't is ontzettend mooi papier. Ik had me voorgenomen voorlopig niks meer te kopen, maar dat wordt wéér héél moeilijk als ik jou mooie creatie zie. Dank je wel. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie woorden. Last is dat! Ik konm het papier niet weerstaan omdat het zo mooi is. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Prachtig geworden! Helaas werkt de link van het filmpje niet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Wat fijn dat jij mij dit laat weten dat de link niet werkt. Hij werkt nu wel. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Hallo Anneke
    Probeer het filmpje te kijken maar geeft aan niet beschikbaar..
    Vind het kaartje geweldig mooi
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Fijn dat jij laat weten dat de link niet werkt. Hierdoor kon ik daar wat aan doen. groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Wat gaaf gemaakt mijn complimenten voor u

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, soms vind ik het fijn om vroeg wakker te zijn want dan kan ik eerst je filmpje bekijken terwijl ik ontbijt. Je hebt weer een hele mooie creatie voor de kerst en en nieuwjaar gemaakt. Er zijn weer super leuke details te bewonderen.
    Dankjewel voor de inspiratie en uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi is dat weer Anneke. Prachtig dessin-papier inderdaad en samen met jouw creativiteit een boekje om van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt,bedankt voor je uitleg, fijn dat de maten erbij staan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.