ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 30 oktober 2022

Kerstmapje

Ik heb een kerstmapje filmend gemaakt.

Dit is tevens een inspiratie wat je met de kaartjes kunt doen die 

bij elke lijn van Studio Light zitten.

Ik heb ook aan de kaartenmaaksters gedacht.

Zie verder in dit bericht. 

HIERvind je mijn video.

Twee mapjes en in het midden de kaart.










Speciaal voor de kaartenmaakster..




 Alleen voor eigen gebruik.

Niet zonder toestemming gebruiken!

                   
                                              Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Scrappapier: SL-USC-SCRAP: 61, 65, 66.

Labelstans: SL-ES-CD381.

Stempel: SL-ES-STAMp88.

Stickles.

Star Dust, Diamond, Frosted Lace., Crystal.

Glossy Accents van Ranger.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. super mooi mapje is het geworden en inderdaad zo handig om de kaartjes te gebruiken, ik heb een hele stapel kaartjes liggen en vind er vast wel een bijpassend papier bij om dit te maken, dank je wel Anneke, fijn weer inspiratie ervoor gekregen te hebben, nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée dat gaat jou vast lukken om papier bij de kaartjes te zoeken.
      Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Oh, wat is dit weer zoooooo mooi. Je blijft me verbazen met je prachtige creaties. Over een week ga ik een paar dagen knutselen met nog enkele andere dames in Winterswijk (Nederland). Daarvoor heb ik één van je werkjes 3 x voorbereid, alles al gesneden om ginder dan verder af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerda. Wat leuk dat jij samen met een aantal mensen een boekje gaat maken. Dat is al bijna zover denk ik. Veel plezier met elkaar.
      Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Een geweldig mooi Kerstmapje met dit prachtige kerst designpapier. Ook je kaart is heel mooi gemaakt. Dankjewel voor de duidelijke uitleg Anneke., want
    het filmpje is echt heel handig om te zien hoe je de creaties maakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw lieve woorden. Dat maakt dat het heel leuk is om dit te blijven doen. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. wow wat ziet het er weer prachtig uit en wat een mooi papier heb je er voor gebruikt
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Alma voor jouw compliment. Dit is zeker heel mooi papier.
      Groetjes, Anneke

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.