ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 1 mei 2019

Challenge Art Journey no.101

1 Mei tijd voor een nieuwe challenge bij
 Art Journey
Het thema is reliëf.
Dit is mijn inspiratie kaart met dit thema.
Ik heb twee stuk papier gekleurd met Distress Oxide.
1 stuk zo gelaten en op het andere stuk hier en daar door een stencil
wat modeling paste aangebracht.
Daar heb ik 3 rondjes uit gestanst.
Op het andere stuk heb ik de bloemen en vlinders gestempeld
 met Versamark
en zwarte embossingpoeder.
Toen uitgeknipt.
De tekst gestempeld en uitgesneden en op een stukje zwart gemat.
Zo maar een stempel gezet en daar de twee kleine rondjes uit geponst.
Dat had het net even nodig.
Het is een sterkte kaart geworden dat hebben wij allemaal eens nodig.
Wil je zien wat de andere leden hebben gemaakt of zelf meedoen
kijk dan hier: Art Journey.
Wat leuk dat er steeds meer mensen mijn blog willen volgen.
Ook nu wil ik de nieuwe mensen welkom heten.
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.