ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 4 mei 2019

Nieuwe stempels Coosa

Coosa heeft drie nieuwe stempels uitgebracht.
Dit is er 1 van.
Margreet heeft haar designteamleden  kaartjes
die geembossed waren met 4 nieuw embossingfoplders van
Crafters Companion.
Wij zijn ermee aan de slag gegaan en Margereet heeft
er een life uitzending van gemaakt.
Hier is min eerste creatie.
Ik heb de label die erop zit met Guilding wax
gedaan.
Ik heb hiervoor de kleuren Golden Aber, Fire Agate en Rose Quartz.
Dit zijn de nieuwste kleuren.
De tekst heb ik op de verpakking laten zitten.
Die heb ik in mijn stampingtool vast geplakt.
Met Versamark en zilver embossing poeder de stempel gezet.
Verwarmen met de heattool.
Zo hield ik overal dezelfde ruimte tussen de woordjes.
COOSA Crafts clear stamps #12 - Birthday Wishes A6

De label zijn van Crealies.
De roosjes heb ik gemaakt met hele oude stansen 
en weet niet meer van wie die zijn.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke




4 opmerkingen:

  1. Hoi, hoe maak je die opening aan de zijkant? En dan dat stukje verwerken in de binnenzijde, hoe doe je dat?
    Prachtig is die🤩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb met een ronde stans een hapje uit mijn label gestanst. Voor de achterkant heb ik een maat grotere stans gebruikt. Die heb ik met foam tape op elkaar geplakt. Dat dus op 3 kantjes gedaan. De kleinere label moet erin geschoven worden. Ik had nog een heel klein stukje over van het velletje wat ik met wax had behandeld. Daar heb ik met een stans het stukje uit gestanst.

      Verwijderen
  2. Een hele mooie label-kaart met label heb je gemaakt. Heel mooi hoe je de gildingwax hebt gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.