ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 19 mei 2019

Tiny little box with chocolate

Een lucifersdoosje in een mapje.
Op het doosje heb ik een los boekje gemaakt.
Op het boekje staat "go for it"
Hiervoor heb ik één van de drie nieuwe stempels van Coosa gebruikt.

In het doosje zitten twee reepjes chocola.

Het lucifers doosje is met een Sizzix stans gemaakt.
Helaas is die er niet meer. 
Je kunt een lucifers doosje nameten en maken. 
Het mapje om het doosje heen en het boekje heb ik zelf verzonnen en opgemeten
om die te gaan maken. 

 Crafter's Companion 5" x7" 3D embossing folder - Zen Garden
COOSA Crafts clear stamps #12 - Mixed for You A6
Ik heb de tekst met Versamark en koper embossing poeder gedaan.
Daarna uitgeknipt.

Ik heb 300 grams zwartpapier met deze embossingfolder door mijn Bigshot gehaald.
Daarna met 3 van de nieuwe kleuren Gilding Wax bewerkt.
Het zijn zulke prachtige kleuren!

COOSA Crafts Gilding Wax 20ml - Jewels - Fire Agate COOSA Crafts Gilding Wax 20ml - Jewels - Golden Amber COOSA Crafts Gilding Wax 20ml - Jewels - Rose Quartz

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zo'n klein doosje met chocolade. Mooi uitgewerkt Anneke, het lijkt wel metaal ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gaaf kadootje weer om weg te geven. Heel mooi gemaakt Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.