ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 28 oktober 2019

Kerstkaart met belletjes

Nog een kerstkaart met de nieuwe kerst stempels
van Coosa.
Ook hier heb ik met belletjes gewerkt.
Ik heb reepjes geknipt van mijn achtergrond papier.
Dat heb ik gemaakt met Distress Oxide inkt.

De stempels gezet met colorbox zwarte inkt en dat bestrooid met clear embossingpoeder.
Daarna verhit met de heattool.
Toen op kraftpapier geplakt en iets ruimer uit genikt.
Gaatjes boven in de banners gemaakt en er een stukje touw doorheen geregen.
Daar tussen in ook af en toe een belletje aan mijn touw geregen.
De tekststempel gezet.
Gaatjes aan de zijkant gemaakt waar ik de uiteinde van het touw doorheen heb gedaan.
Aan de achterkant vast geplakt en toen op een dubbelgevouwen kaart geplakt.
Als laatste de kerstballen wat glossy accents gegeven.
Daardoor gingen ze wat glimmen dat stond mooier bij de zilveren belletjes.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:

COOSA Crafts Clear Stamp #17 - Xmas wishesCOOSA Crafts Clear Stamp #17 - Xmas envelope
X-mas wishes                        X-mas envelope

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,
    Mooie kerstkaarten, die met de uiltjes is speciaal.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a wonderful card design for Christmas - the banner garland looks brilliant and I love the jingle bells for some festive music at the same time!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.