ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 22 januari 2021

Doe meer met nr.27 STENCILCNB 378

 In 2020 ben ik guestdesigner geweest bij Studio Light.

Nu in 2021 ben ik in hun vast team gekomen.

Ik heb het nu al naar mijn zin.

Ik hou ervan om meer te doen met stansen.

Dat heb ik nu ook gedaan.

Ik heb gewerkt met de nieuwe lijn "Celebrate New Beginnings".

Onderaan dit bericht kun je de link naar mijn video vinden.

Eerste flapje open.
In de kleine pocket zit een rond kaartje.
In het grote vakje zit een grote ronde label.
Mapje verder open naar de binnenkant.
Label met een wolf in het vakje.
De hele binnenkant.
Alle kaartjes uit de pockets.
Binnenkant zonder kaartjes.
Losse kaartjes,
Het ronde kaartje links onder word dubbel gevouwen.

HIER kun je mijn video zien die op mijn YouTube kanaal staat.

Ik vind het leuk als jullie willen abonneren en op de bel klikken

Je krijgt dan bericht als ik een nieuwe video plaatst.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Scrappapier: SCRAPCNB 96 - 97

Scrapvel met plaatjes: SL-USC-SCRAP 06 - 12

Stans: STENCILCNB 378 - STENCILSL 385 - 341.

Ik wil Els en Miranda bedanken voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Ik vind het altijd leuk om te lezen wat jullie ervan vinden als ik iets heb gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Geweldig nieuws voor je Anneke !! Ik blijf je zeker volgen,altijd Super mooie creaties van je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele mooie blogpost en logisch dat je bij Studio Light designer mag zijn, want je maakt zulke mooie creaties.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! En nogmaals gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je in het vaste team van SL bent opgenomen Anneke. Ook met deze stans heb je weer een mooie creatie gemaakt. Ik ben dol op flapjes en tapjes en ben daarmee bij jou aan het goede adres hihi. Veel plezier in het design team.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi geheel weer Anneke. Weer een genot om naar te kijken.
    Gefeliciteerd met je DTplekje bij Studio Light. Verdiend!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om te zien hoe jij gegroeid bent door de jaren heen, knap hoor en gefeliciteerd dat je bij het DT team van Studio light bent gegaan, ik ben helemaal fan van jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.