ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 14 januari 2021

Live voor Coosa. "Iets Leuks voor jou"

Eerste keer live in 2021 voor Coosa.

Ik heb met een label stans van Studio Light een mapje gemaakt.

Een cadeautje voor een verjaardag of omdat iemand iets voor jou heeft gedaan.

Dit heb ik met Wax Koper en Brons gedaan en het envelopje

 en kaartje met koper embossingpoeder.

Dit heb ik op zwart 300 gr. cardstok gedaan.


               

Dit heb ik met de volgende kleuren wax gedaan. Rose Quarts en zilver.
Voor de basis heb ik met licht kraft papier gebruikt.

              Deze heb ik met Vintage blue en Vintage green gedaan.   
Ik heb hier op donker kraftpapier gewerkt.          







Hier vind je de link naar de live uitzending.

Hier zijn de links naar de produchten.

Ik wil Miranda, Monique, Els, Tine, Richtsje en Wia
 bedanken voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer..
Groetjes, Anneke 

1 opmerking:

  1. Prachtige labels Anneke zijn dit weer.
    dankjewel voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.