ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 6 januari 2021

Planner pagina's met PJMA 06

 Het is alweer 2021.

Alle beste wensen met gezondheid, meer vrijheid en creativiteit.

Mijn planner is nu  bijna vol met kerst 2020 en oude en nieuw 2020/2021.

Dit keer heb ik met een paper pad van 20,3 x 20,3 cm.

Heel iets kleiner maar heel goed te gebruiken als de pagina's met effen cardstock is gemaakt.

Op deze foto's zijn de rondjes op de gaatjes nog niet geplakt.

Ik het filmpje wel.


Hier is de video op mijn YouTube kanaal.
De link vind je HIER

Twee keer de pagina gestanst. Twee keer de pagina met de punt die ik heb ingekort en gerild
voor de vouw om hem op te plakken.
Onderste deel rechts op de eerst geplakt.

Designpapier erop geplakt.

De sluit flap op de pocket geplakt en gedecoreerd met designpapier.

Onder de bovenste, tweede flap en in de kleinste pocket zitten de magneetjes om de pockets te sluiten,



Linker deel in mijn planner. Kleine pocket onder de flap en kaart in de pocket.
De onderste fot's zijn iets anders van kleur omdat die op een ander moment zijn genomen.

Kleine tag die ik voor het vakje heb gemaakt.

Kaart in de grote pocket.
Die is 11,2 x 17,2 cm. Het designpapier is 0,5 cm kleiner.

Tweede flap.
Kaart in de kleine pocket is 8,5 x 17,5 cm.
Tweede pagina.
Laatste flap.
Laatste flap met de grote label in de pocket.
Laatste flap met de tags.
Linker pagina los.
Rechter pagina los die dus opgestapeld aan de rechterkant zitten.
                                        
Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt.

Alles is van Studio Light.

Paper pad: PPJMA 06

Stansen: STENCILSL 347 - 350 . BASICSDC 53 - 54.

Ik heb alleen de namen opgeschreven van de hoofd stansen.

Alle details heb ik uit meerdere sets gebruikt.

Carla, Els, Annet en Yvonne dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige post.

Het heeft mij goed gedaan.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pagina's heb je gemaakt voor je nieuwe planner Anneke. Leuk met de verschillende pockets en het mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi!! Wat kun je daar veel leuke dingetjes in stoppen. Top!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer ontzettend mooi uit Anneke en zo leuk al die kleinere pockets met de labeltjes. Mooie planner zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie uitvoering van deze planner
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf om je voorbeeld en uitleg te zien! Ik ga de planner ook proberen dus blij met je inspirerende ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Anneke. Ik ben bezig met met een van jouw mooie creaties te maken. Ik zie dat jij in de planner magneetjes gebruikt. Lijkt mij handig. Wat zijn dit voor magneetjes en waar kan ik ze kopen? Groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht. De betere hobbywinkel hebben wel magneetjes. Ze moeten 1 mm dik zijn en 6 mm in doorsnee. Ik heb even gekeken Gerda’s HobbyShop heeft deze magneetjes. Succes!

      Verwijderen
  7. Ik heb ook nog niet zolang een planner, dank je wel voor de vele leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.