ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 15 januari 2021

Planner "Be Gentle With Yourself"


Mijn planner is vol en daarom heb ik nu met ringen een boekje gemaakt.

Dit is het geworden. 

Het is tevens mijn vierde filmpje wat op mijn YouTube kanaal heb staan.

De link vind je onder dit bericht.

De sluit strook is 5 x 12 cm.

Het lint is 1 meter.













Hier vind je de video op mijn YouTube kanaal:

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Alles is van Studio Light,

Paper pad: PPJMA 11

Pagina: STENCILSL 347 en 348

Details: STENCILSL  341- 343 - 344 -  345

STENCILBM: 13

Stans voor de gaatjes in mijn bandje: STENCILSL371

Stempels: STAMPJMA 17 en 18

Tekst stikkers: STIKERJMA 03

Ringen: RINGSSL 02


Els dankjewel voor jouw reactie op mijn vorig blogpost.

Jij bent zo trouw met een reactie geven dat waardeer heel erg! 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke



4 opmerkingen:

  1. Dit heb je weer super leuk gemaakt ,en geeft ons weer inspiratie om ook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi deze planner en alles past ook zo mooi bij elkaar.
    Veel leuke elementjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.