ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 17 januari 2021

Doe meer met nr.26 Valentijn mapje speciaal voor jou!

Met producten van Studio Light heb ik dit mapje gemaakt.  

Alles zit in dit Paper Stack, ik heb alleen zwartpapier van mijzelf gebruikt.

Onderaan dit bericht staat de video die op mijn YouTube kanaal staat.

Voorkant


Voor in het vakje zitten ronde kaartjes.

Die zie je hier.
Als je het knoopje eruit haalt ziet het er zo uit.
Het is de bedoeling om achterop lieve woordjes te schrijven.

Achterkant.

Er zitten in iedere pocket zitten 2 kaartjes.

Die zie je hier goed zitten.

Binnenin heb ik plaatjes ingeplakt die ik had uitgeknipt.
Hier onder vind je de link naar mijn YouTube kanaal.
Sorry voor het geluid van de stans die ik steeds verleg in deze video.

Ik hen met deze producten gewerkt:

Papier: PAPERSTACKFWL01

Stansen: STENCILFWL 352 - 353.

Mapje: STENCILSL 342.

Washi tape. WASHISL 16

Akkina, José, Monique en Els dankjewel voor jullie reactie.

Dit was het weer bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Super leuk Anneke en de slinger erbij is zo gaaf. Wat leuk bedacht.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht en gemaakt Anneke. Vooral die "slinger" die uit het hart komt vind ik heel gaaf. Ook leuk om op een kaart of in een albumpje te verwerken. Dank je voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.