ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 1 mei 2021

Laatse live voor Coosa Creatief

Gisteren heb ik de laatste live gedaan voor Coosa.

Het was moeilijk om het pand te verlaten voor de laatste keer.

Margreet is 30 Oktober overleden en mijn laatste live was op 30 April.

Ik heb dit met liefde gedaan voor Margreet. 

De live vind je onderaan dit bericht.





Rechts zit een kaart waar je wat op kunt schrijven.

Links zit een envelopje waar je geld in kunt doen.
                                              Zo ziet het mapje eruit als de kaartjes eruit zijn.
Dit zijn de losse onderdelen die in dit mapje zitten.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Coosa: 
Gift A8 - Numbers COC 098 - Embossing folder Congrats
Wax zilver en brons.

Studio Light:
BASIS09 en 12 - SCRAPSUB80.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. de vertrouwde artikelen, je hebt er iets prachtigs van gemaakt, best zwaar zo,n laatste gang, maar gelukkig hoeven wij je niet te missen, bedankt voor deze creatie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Grietje voor jouw lieve woorden. Ik blijf zeker creatief bezig.

      Verwijderen
  2. Lieve Anneke,

    Je live was mooi en het eindresultaat super!!!
    Ik denk echt, dat op de één of andere manier Margreet over je schouder heeft mee kunnen kijken en super trots op je zou zijn!!!!
    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief José voor jouw lieve woorden. Dankjewel! Zij heeft gezegd dat ze nog wel ergens is. Dus misschien heb jij gelijk dat ze dat heeft gedaan. De lives waren belangrijk voor haar daarom heb ik dit tot de sluiting gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.