ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 24 mei 2021

Mapje gelamineerd met een nieuwe stans van Studio Light.

Vroeger heb ik veel van mijn boekjes gelamineerd.

Door deze nieuwe stans kwam ik weer op het idee om dat weer te gaan doen.

Dit is het geworden. 

HIER is de link naar mijn video op YouTube.

Daar leg ik uit hoe ik het heb gemaakt.








Door dat het boekje tussen het elastiek geschoven word kun je er steeds weer nieuwe in stoppen.
Ook handig om in je tas te hebben om gauw iets op te schrijven.
Omdat het mapje gelamineerd is gaat hij heel lang mee.



Je kunt de mapjes op 2 manieren gebruiken.

Patroon envelopje.
Lint is 65 cm lang. aan de uiteinde heb ik 2 kralen gedaan.
Voor het boekje heb ik 6 vellen van 10,5 x 14 cm gesneden en dubbel gevouwen.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Scrappapier: SL-USC-SCRAP 19-22-24.
Stans envelopje: SL-ALS-CD03
Stempels: SL-ALS-STAMP 02 en 03.
Stans envelopje: BASICSDC58.
Pocket met label: STENCILSL344.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

8 opmerkingen:

  1. Wow dat heb je weer top gedaan, en super zo gelamineerd. Zo blijft de bloem ook wel mooier want dat is toch vrij teer.
    Heb zelf geen lamineer apparaat..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Elly. Ik heb mijn lamineer apparaat een keer bij de Lidel gekocht. Die heeft ze regelmatig en heel betaalbaar. Is maar een tip mocht je interesse hebben. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  2. Prachtig gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de duidelijke uitleg en het patroon.
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een pracht boekje en leuk om weg te geven met veel verrassende elementjes.
    Handige tips heb je weer met dat elastiekje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.