ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 26 mei 2021

MAPJE MET TWEE KAARTJES EN 5 POCKETS.

 Ik heb met dezelfde stans die ik de vorige keer heb gebruikt dit mapje gemaakt.

Alles wat ik heb gebruikt is van Studio Light.

Deze vind je HIER .

Het is een mapje met 5 pockets geworden. Twee ervan zitten aan het mapje vast.

Onderaan dit bericht vind je een video  waarin ik uitleg hoe ik het heb gemaakt.

Voorkant.


Buitenkant.
Binnenkant.

Open voorkant.

Helemaal open.

Twee kaartjes die in de pockets zitten.
Pockets zonder kaartjes.
Achterkant open.
Achterkant helemaal open.
1 pocket en een bellyband.
Kaartjes.
Achterkant leeg.
                                     Tussen stuk open.                                        
                                                               Twee boekjes in pockets.                                        
                                                                           Twee boekjes.                                         
                                                                 Losse kaartjes en boekjes.
Kaart no.3 5,5x8,5 cm.
no.4 en 5 6,5x9,5 cm.
no.6 6,5 x 9 cm.
Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt.

Paper Stack: SL-ALS-MPP01

Stansen: SL-ES-CD 11 en 13.

SL-ALS-CD 01-02 en 03.

Stempel: SL-ALS-STAMP02

Washi tape: SL-ALS-WASH 01 en 02.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.