ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 29 mei 2021

Mapje met labels, kaartjes, envelopjes voor een cadeautje.

 Mensen die mij kennen weten dat ik van vakjes en labeltjes hou.

Ik heb dus een paar dagen mij heerlijk vermaakt met dit mapje.

Want het kost wel wat tijd.

Aan het eind van dit bericht staat een video waarin ik uitleg hoe ik dit heb gemaakt.

De voor en achterkant is een dubbel gevouwen A4 waar ik stroken als pockets heb opgeplakt.

Voorkant.

Achterkant.

Voor en achterkant.

                                                 Binnenkant.                                            

Kaartjes binnenin.

Kaartjes voorkant.

Voorkant leeg.

Het mapje bestaat uit 2 dubbelgevouwen A4 vellen cardstok die ik met elkaar heb verbonden.

Voordat ik dat heb gedaan heb ik de gevouwen A4 vellen aan aan de zij en onderkant van lijm voorzien zodat het pockets werden.

Voor de pockets heb ik 3 x 7 cm en 1 x 7,5 cm gesneden. Dit heb ik net zo breed gemaakt als mijn voor en achterkant.

Ik leg het verder uit in mijn filmpje.

Kaartjes achterkant.
Achterkant leeg.
Pockets aan de bovenkant.
Aan de voorkant zitten 3 kaarten.
Aan de achterkant bijpassende enveloppen.

Veel kijk plezier.
Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt:
Alles is van Studio Light.
Paper pad: SL-ES-PP06
A4: BASISWC33.
Plaatjes: BJ-ES-CS 01-02-03-04-05-06.
Stansen: SL-ALS-CD02
STENCILSL 347- 349.
Stempels: STAMPBJ 01-02-03-04.
Chipboard: CB 06-07.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


7 opmerkingen:

  1. Ontzettend gaaf gemaakt weer! Lijkt mij zeer leuk project om thuis ook mee aan de slag te gaan!
    Bedankt voor het delen van je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment! Zeker leuk om ermee aan de slag te gaan. Veel plezier als je het gaat maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Het is een super mooi mapje met al die leuke labels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi mapje Anneke, zo gaaf met al die pockets.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. En heel makkelijk. Je kunt er veel in kwijt. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Wow dit vind ik zo ontzettend gaaf gemaakt Anneke!
    Geweldig mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.