ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 14 juni 2021

Doe meer met een stans voor een kaart.

Ik heb een stans gebruikt, SL-ES-CD 17 die bedoeld is om een kaart te maken.

Ik heb hem gebruikt voor een planner.

Het is leuk om meer uit een stans te halen.

Onderaan dit bericht staat een video met uitleg.

Voorkant. Hier heb ik de stans voor gebruikt.

Twee pockets met labels. Als de labels eruit zijn zie je nog meer plaatjes wat aansluit op de voorkant.Eerste twee pagina's.

Voor de linker pagina weer de stans gebruikt. De ovalen uit de rechterpagina is gemaakt met de twee stansen die bij deze set horen.

De belly band is 4,5 x 13 cm. Daar zit een label achter en een pocket op de voorkant.

In de grote pocket zit een grote kaart.

De grote kaart en de twee andere labels.

Het rechter deel is de achterkant van de stans ( om een kaart te maken) die ik heb gebruikt.

Dit is het midden van de album. Hier is de stans van de kaart te herkennen.

                                      Hier heb ik ook pockets op gemaakt.                                        


Na het midden komen dezelfde pagina's maar in spiegelbeeld.
  
                                
                               
                                                        De kleine kaartjes. Alles zit er dus 2x in.
                                      
                                                      De drie grote kaarten. Die zitten er ook 2x in.
                                     
                                                           De maat van de linker kaart is. 14x17 cm.
De middelste kaart is 10x16 cm.
                                              De rechter kaart is 10,5 x 15 cm.                                            
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Alles is van Studio Light.
Stansen:
 SL-ES-CD17
Sl-ALS-CD02
STENCILSL 256-347
BASICSCD53
STENCILCNB347
STENCILBM13
Stempel:
STAMPKJ12
Scrappapier:
SCRAPUS 101-105
Paper pad.
PPCNB159
STANSBLOKSL100.
Ringen: 
RINGSL02

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

11 opmerkingen:

  1. Wat hen je deze creatie planner weer prachtig gemaakt en zo leuk hoe jij steeds weer nieuwe inspiratie met de stansen aan ons door geeft!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en weer een leuk extra idee voor deze stans!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anneke!!!!
    Waar haal je de inspiratie toch keer op keer vandaan.... je brein maakt vast overuren 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel José. Op de gekste momenten komt het. Ik heb een boekje naast mijn bed om het op te schrijven. Dan kan ik verder slapen. Maar het kan ook zomaar overdag. Ik weet niet hoe dat werkt.

      Verwijderen
  4. Anneke prachtig gedaan ga er zeker wat mee doen voor in mijn journal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans. Heel succes en plezier met het creëren!

      Verwijderen
  5. Wow wat geweldig mooi dit! En idd stanzen voor een pagina gaat perfect, ik probeer ook weleens, maar deze is gewoon super gaaf!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Elly! Leuk jij haalt ook meer uit een stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, ik bekijk jou filmpjes ook heel graag om te zien hoe je het in elkaar steekt, maar je blog vind ik ook reuze interessant en mooi, heel duidelijke foto's Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.