ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 19 juni 2021

Envelop met grote label erin van Studio Light.

Studio Light is met twee Grunge lijnen uitgekomen.

Dat is de Grunge Colection en de Grunge Artist's Atelier.

Onderaan dit bericht staan de namen van de producten.

Ook vind je daar het filmpje waarin ik uitleg hoe ik dit heb gemaakt.


De envelop is 10,9 X 23 cm.



Onderaan zit een kwastje waar je een klepje mee openmaakt.
Daar is ook de rest van de tekst te lezen.


Dit heb ik er voor gebruikt:
Stans: SL-Gr-CD27
Stempels: SL-GR-Stamp43 en  ST-GR-STAMP30.
Masks: SL-GR-MASK 16 en 18.
Distress Inkt: Fayed Burlap - Iced Spruce - Tatterd Rose.
Versa Fine Fallen Leaves

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart en envelop heb je met deze stans gemaakt en ook weer die leuke tag en met het flapje dat open gaat en sluit met magneetjes. Ziet er weer heel speciaal uit. Bedankt voor je tips.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is prachtig geworden, ik ben mede door jou leuke prachtige creaties fan gworden van Studio light. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.