ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 1 juni 2021

Say it with Flowers

Zoals jullie misschien weten hou ik heel erg van cadeautjes maken en geven.
Daar is dit ook voor bedoeld.
Ik heb een mapje met één vakje en 1 met twee vakjes gemaakt. Je kunt de inhoud
zelf bepalen. Ik heb hier 1 mapje met 6 envelopjes en 6 kaartjes gemaakt en 1 met 4 labels.
Je kunt ook een dubbel mapje maken met de labels en drie envelopjes met kaartjes erin.
Of een klein mapje met alleen 3 kaartjes, met 3 envelopjes.
In mijn video laat ik zien hoe ik het heb gemaakt.
Daar vind je ook de maten voor alles wat ik heb gemaakt.
Ik ga het niet in mijn blogpost beschrijven. Het is voor mij heel veel werk en eigenlijk dubbelop.
Wel vind je het patroon van het envelopje onderaan dit bericht.
Dat heb ik niet besproken in mijn video.


Het mapje word bij elkaar gehouden met een badje.

In het kleine mapje vind je 4 cadeau labels met een hoesje waar je geld in kunt doen.
In dit mapje zitten 6 envelopjes en 6 dubbele kaartjes.

Dit is de achterkant van het grote mapje.

Daar zit dit kaartje in wat gemaakt is met 2 labels.
Hier zijn de twee mapjes leeg.

6 envelopjes.
       
6 kaartjes.
              
         
                                            
                                                                    Patroon van het envelopje.
Hier is mijn filmpje.
Hier zijn de links naar blogposten die ik met dezelfde stans heb gemaakt.

Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt.
Scrappapier: 
SL-SWF-SCRAP 120-121-122-123.
Stansen:
STENCILSL 390-392.
SL-ALS-CD 02.
STENCILJMA 08.

Bedankt voor je bezoekje.
                                                groetjes, Anneke                                                 

12 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtig cadeautje geworden Anneke.
    Dit weekend ook eens proberen om een cadeau mapje te maken voor een vriendin.
    Dank je wel voor je inspiratie.
    Gezellige avond en groetjes,
    Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trijntje. Veel plezier met het maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Weer een prachtige uitleg Anneke, en weer ontzettend leuk.
    Op je vraag of je een filmpje wil maken, hier mijn antwoord :
    Ik vind deze uitleg super duidelijk, maar als je een veel langere film maakt, zal ik ook zeker kijken.
    Ik ben nl verslaafd aan je mooie projecten en je duidelijke uitleg! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carla voor jouw lieve reactie. Ik ga in de toekomst ook wat maken in een filmpje. Ik moet daar iets meer tijd voor hebben. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wat een fantastisch project is dit geworden en ik ga het zeker maken...als antwoord op je vraag, ik vind deze manier super fijn, je geeft een hele duidelijke uitleg maar een filmpje is natuurlijk altijd gezellig. Nu ben je nog niet veel wijzer met dit antwoord, maar beide ideeën vind ik top, groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw antwoord en compliment. Ja hoor ik snap jou helemaal😊! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Wat is dit weer een fantastisch project. Je bent een echte bron van inspiratie om meer te doen met onze mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerda voor jouw reactie. Ik hou van stansen en daag mijzelf uit om er meer mee te doen. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Een pracht cadeautje heb je weer gemaakt en erg leuk weer met de enveloppen en kaartjes. De sluitband vind ik ook weer erg mooi met de eyelets erin.!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw reactie! Ik waardeer het zeer dat jij iedere keer de moeite neemt om een reactie achter te laten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Wat is dit een fantastisch projekt Anneke.
    Zo gaaf uitgevoerd en wat een lekker vrolijk papier.
    Een filmpje is altijd heel handig om 't net ff extra goed te bekijken hoe iets in mekaar gezet word;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Bernadette voor jouw lieve woorden. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.