ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 29 juni 2021

Stencil SL-ES-CD32 in de hoofdrol!

 Ik heb een mapje gemaakt voor de grote label Sl-ES-CD32.

Ik laat zien dat je er verschillende dingen mee kunt doen.

Onder aan dit bericht staat een filmpje en het patroon van het mapje.

Voorkant.

Achterkant.
Voorin zit een grote pocket waar een label met inhoud inzit.
En aan onderin nog 2 labels.
Alle drie zijn met de stans gemaakt.
Dit is de voorkant.
Ik heb voor de label in de label de gestanste label smaller gesneden zodat 
hij in het vakje van de label past.
Dit is de achterkant.
Dit is de inhoud van de voorkant van de label.
Dit is de inhoud van de achterkant van de label.
Hier het lege mapje.
Inhoud.
Alle lodsse kaartjes die ik erin heb verwerkt naast de grote label.
Het blauwe vakje aan de voorkant is 6 cm breedt.
Het bruine vakje is 8 cm breedt.
Dat word aan 3 zijdes op de voorkant geplakt nadat ik het lichte papier erop had geplakt.
Dat is hetzelfde als ik aan de binnenkant heb geplakt.
Mijn designpapier is altijd een halve cm kleiner dan het oppervlakte wat waar het op komt te zitten.
Alle randjes heb ik beïnkt met Distress inkt walnut stain.



Dit zijn de producten van Studio Light die ik heb gebruikt.
Stans: SL-ES-CD 32.
Stans van de kleine pocket: STENCILJMA 08.
Stansblok: STANSBLOKSL 100.
Stempels: STAMPBJ 01-02-03-04.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Een pracht labelkaart en wat is er veel op te bewonderen.
    Dankjewel voor je uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Héél mooi en fijn werk. Schitterend leuke creatie. Dankjewel voor de duidelijke uitleg
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Emma voor jouw mooie worden! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. erg mooi , bedankt voor de uitleg .
    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.