ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 25 juni 2021

Mapje van 4 enveloppen met een stans van Studio Light



Ik heb met de stans om een envelop te maken dit mapje gemaakt.

Dat is gedaan met SL-GR-CD27 van Studio Light.

Ik heb 4 enveloppen gemaakt.

Die heb ik steeds wat ingekort.

Envelop nr1 is afgeknipt op 15,5 cm.

Envelop nr. 2 is afgeknipt op 18,5 cm

Envelop nr. 3 is afgeknipt op 21,5 cm

Envelop nr. vier heb ik in zijn geheel gebruikt.

In de video leg ik uit hoe ik ze aan elkaar heb gemaakt.

De video staat onderaan dit bericht.

Eerste kleine envelop.
Label die in de envelop zit.
Achterkant kleinste envelop links.
Rechts achterkant envelop 2.
Kaartjes die in de pocket zit.
Kaartjes in de rechter deel.
Envelop 2 en drie.
Kaartjes in envelop 3
Label die in de envelop zit en een kleine label uit de pocket.
Envelop 3 en 4.
Labels in het rechter deel.

Grote label die uit envelop 3 komt.

Op het onderste deel zit een klep.
Daar past de label in door alleen de boven en onderkant vast te plakken.
Als het onderste klepje open gaat zie je dit.
Aan de binnenkant van het klepje zit een kleine pocket waar een labeltje in zit.
Onderaan heb ik nog 2 pockets gemaakt.
Alle kaartjes uit het onderste deel.
Achterkant.
Deze envelop heeft de maat van de stans.
Label die in de pocket zit.
En dit is het geheel.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt: 

Scrappapier:

SL-PES-SCRAP 25 t/m 32.

Stansen:

SL-GR-CD 22-24

STENCILSL 345

SL-GR-CD 27

SL-ES-CD 34 en 35.

SL-PES-CD 02 en 09.

Washi tape:

SL-GR-WASHI 04.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

14 opmerkingen:

  1. Wow Anneke je blijft mij ververbazen met dit prachtig albumpje en je uitleg is weer heel duidelijk. Wat zijn deze stansen veelzijdig te gebruiken. Toppie!
    Dankjewel voor je inspiratie.
    Groetjes, Els
    Ps. eerst naar de winkel en papier halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja het papier is prachtig, ook geschikt voor mannenkaarten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wauw wat gaaf zeg!! En wat een mooi papier🥰😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ja het papier is echt heel mooi! Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  3. Hoi Anneke!
    Past de stans SL-GR-CD27 ook op de A5 stans?
    Wat een super mooi boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De stans is 11,5 X 25 cm. Hij zal te lang zijn denk ik. Maar je kun hem vast plakken op je papier. Dan door jouw machine geen halen en hem dan door schuiven en hem er weer door draaien. Als je hem met non permanent tape vast plakt gaat dat goed. Ik weet niet hoe de breedte is, dat moet je even meten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Super!! Enorm bedankt voor de mooie projecten die jij steeds laat zien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een super gaaf project ..ik ga hem maken voor mijn vriendin die wordt 65....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerrie voor jouw compliment. Wat leuk dat jij hem gaat maken voor jouw vriendin. Daar zal ze vast heel blij mee zijn. Veel plezier met het maken. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  6. Super mooi werk weer, ik vind het knap dat je iedere keer zulke mooie projecten maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer SUPER MOOI gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anneke voor jouw compliment! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  8. Van elk project geniet ik, zo mooi gemaakt door jou, zoveel leuke ideetjes die je er telkens mee krijgt, dank je wel hiervoor, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.