ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 3 december 2021

Doe meer met een slimline envelop van Studio Light

Ik vind deze nieuwe stans van een grote envelop heel erg mooi!

Ik heb er iets anders mee gedaan.

In ieen filmpje op mijn YouTube kanaal leg ik uit hoe ik dit heb gemaakt.

De link staat onder dit bericht.









HIER vind je mijn filmpje op mijn YouTube kanaal.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Stans: JMA-ES-CD97
Scrappapier: JMA-WAC-SCRAP74
Stempel: JMA-ES-STAMP111
 Magneetjes 6 mm.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.
 

4 opmerkingen:

  1. Een pracht creatie heb je met deze stans en het mooie designpapier gemaakt en leuk met de magneet sluiting. Het mica vind ik een slimme tip voor de stevigheid.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Het is heel mooi papier!

      Verwijderen
  2. Zo'n mooi designpapier, ben helemaal fan van deze kleuren. Ik sta er telkens van versteld wat voor moois jij allemaal maakt. Toppie gedaan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.