ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 9 december 2021

Grote 3 luik met labels.

Ik ben en blijf gek op labels.

Dit keer heb ik ze gebruikt voor een 3 luik.

De link naar het filmpje vind je onderaan die bericht.














Maten.


HIER vind je het filmpje op mijn YouTube kanaal. 

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stans: Label SL-ES-CD104. 

Envelopje: SL-ES-CD100.

 Klepje en Naamplaatje: SL-ES-CD81.

 Ornamentjes: JMA-WAC-90 en 92

Randje: JMA-ES-CD94.

Stempel: JMA-ES-STAMP111.

Tekst stikkers: JMA-ES-STIC02

Scrappapier: JMA--WAC-SCRAP: 76 en 78.

Paperpads: JMA-WAC-MPP 09 en 17.

Metalen embelischmets vind je hier. Het Witte Luik.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

9 opmerkingen:

  1. Wat is het toch leuk om telkens jou creaties te zien van doe meer met een stans van Studio light, echt tof en wat een andere kijk heb jij toch op de stansen om er telkens zoiets moois van te maken. Ik geniet ervan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer een juweeltjes van gemaakt Anneke . Prachtig zoals jij dat allemaal doet , Echt top
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige drieluiken Anneke en verrassend waar je overal leuke pockets en labeltjes hebt gemaakt. Dankjewel voor je inspiratie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om op deze manier de labels te gebruiken, erg mooi Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.