ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 22 december 2021

Tweede live voor Studio Light

 Ik ben dit keer live gegaan met een slimline planner.

Deze pagina's heb ik in augustus al gemaakt.

De foto's zijn gebruikt voor de catalogus en Instagram.

De link naar de live staat onderaan dit bericht.

Ik leg daar uit hoe ik de pagina's heb gemaakt en maak 2 pagina's tijdens de live.

Hier zijn de voorbeeld pagina's.

Aan het eind staan de foto's van de planner pagina's die ik Live heb gemaakt.












Hier de foto's van de pagina's die ik live heb gemaakt.









HIER vind je de video op mijn YouTube kanaal.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Planner: SL-PES-PLAN04

DIY BLOCK: SL-ES-DCB11

Scrappapier: SL-USC-SCRAP 94 en 95

Stansen:

SL-PES-CD 109-110-111-112

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige pagina's gemaakt en wat kan je toch veel 'toveren' met de stansen. Prachtig designpapier heb je weer gebruikt.
    Er zijn zoveel leuke details te bewonderen en je live was weer heel leerzaam.
    Denk dat ik maar weer wat moet bestellen, met name de rand-stansen vind ik erg mooi!
    Ik wens jullie fijne kerstdagen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. De rand stansen zijn inderdaad heel mooi. In mijn volgend project heb ik er weer 1 gebruikt.

      Verwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en bedankt voor je tutorial, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie plannerpagina's, zoveel ideetjes weer, knap gedaan van je.
    groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.