ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 13 december 2021

Doe meer met Stans JMA-ES-CD96

 Hier is een mapje gemaakt met een stans waar het niet voor is bedoeld.

Het blauwe mapje is het voorbeeld dat laat ik zien en het paarse mapje heb ik filmend gemaakt.

De link staat onder die bericht.

Bovenop zit een klepje met een tekst.

Het bovenste mapje gaat naar links open.

Het middelste mapje gaat naar rechts open.
OP de pocket rechts zit een klepje. Ook daar staat een tekst. ( zie filmpje).
                     De kaartjes uit de pockets.
Het derde mapje gaat weer naar links open.
Op de rechter pocket zit een klepje.
De labels uit de pockets.


Dit heb ik gebruikt voor mapje blauwe.

Stans mapje: JMA-ES-CD96. pocket: JMA-ES-CDS95

Zakje: JMA-ES-CD98 Pockets: SL-ES-CD 99 en 100

Labels: SL-ES-CD103. Stempels: SL-ES-STAMP 86-88-92.

Scrappapier:  SL-SJ-SCRAP 45 en 48.

Het paarse mapje.

Dit mapje gaat allemaal naar boven open.

Bovenste mapje.
De labels uit de pockets.
Middelste mapje. 

Het envelopje met het kaartje waar een klepje opzit.
Onderste mapje.
Alle labels uit het onderste mapje.


Dit heb ik gebruikt voor mapje paarse. 

Stans mapje: JMA-ES-CD96. pocket: JMA-ES-CDS95

Zakje: JMA-ES-CD98 Pockets: SL-ES-CD 99 en 100

Labels: SL-ES-CD103.

Scrappapier: SL-MFL-SCRAP 82-83-

84-85

Die cut boekje: SL-MFL-DCB20.


HIER vind je de link naar mijn YouTube kanaal voor het filmpje.
De maten.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

12 opmerkingen:

  1. Oei wat een geweldig papier dat paars...en zo mooi verwerkt..prachtig.
    Dank je wel voor al die uitleg enz..🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh, wat zijn dit weer bijzondere creaties. Hoe jij het steeds weer bedenkt. Ik ben echt grote fan van je werk, voor mijn zoon zijn verjaardag heb ik één van je projectjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerda voor jouw compliment. Wat leuk dat jij iets hebt gemaakt voor jouw zoon geïnspireerd door mijn werk!

      Verwijderen
  3. Wat heb je dat weer prachtig bedacht en gemaakt Anneke. Schitterend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer super mooi uit Anneke en ook al p you tube gekeken.
    Hoe krijg je het voor elkaar om er elke keer weer iets moois van te maken.
    Super mooi hoor en ook het designpapier!! Heel leuk hoe je de klepjes hebt gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw mooie woorden, het doet mij goed!

      Verwijderen
  5. Ook hier weer vele leuke ideetjes om te verwerken, zo knap hoe jij telkens op ideeën komt om een stans op een andere manier te gebruiken, dit is wel zo leuk , zo blijf je stansen gebruiken i.p.v ze na een tijdje niet meer uit de kast te nemen. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo
    Jeetje
    Wat een super mooi mapje
    Ik ben onderhand een groot fan van je geworden
    Wat een mooie dingen bedenk en maak je
    Heel geweldig
    Groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Josée voor jouw mooie woorden. Dat is inderdaad mijn bedoeling om meer uit een stans te halen. Ik daag mijzelf uit om daar naar te zoeken bij een stans. Lukt niet altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lukt je aardig goed om de stansen anders te gebruiken, heel mooi gedaan hoor. Groetjes Josee

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.