ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 8 mei 2022

Bedankt kaartje

Ik wist dat ik nog een vouwkaartjes stans had en wilde 

kijken of daar het alfabet ook op paste.

En dat deed het. Er zitten hier meer vakjes op en daardoor

kon ik er een bedankkaartje van maken.

Ik heb deze kaart filmend gemaakt.

HIER is de link naar mijn video.

Dit is de kaart die ik mijn Live heb laten zien.
Dit is met SL-ES-CD214.
Hier heb ik een klein mapje gemaakt waar de letters op zitten.

Dit heb ik hiervoor gebruikt:

De kaartstans: SL-ES-CD15.

Alfabeth stans: SL-ES-CD214.

Stans envelopje: SL-ES-CD82.

Pocket stans: SL-ES-CD101.

Stans van mijn live:  SL-ES-CD210. ( 4 vierkantjes).

Tekststempel: STAMPSL522.

Paper pad: SL-ES-MPP15.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met dit mooie designpapier en de speelste letters.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, en speciaal de letters die zo uitgestanst worden, mooie kleuren ook. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw reactie. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.