ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 28 mei 2022

Mapje met embossingfolder en wax Deel 2.


Het is zo leuk om met wax te werken.

Ik heb weer een mapje verzonnen waar twee pockets in zitten samen met een boekje.

Het is weer gedaan met haarelastiekjes. 

Ik laat in een kort filmpje de mapjes zien en vertel hoe ik het heb gemaakt.

Mijn filmpje vind je HIER .

Klein mapje Creme.

Stans Label: SL-ES-CD106. Label no. 3.

Embossing folder: JMA-ES-EMB09.

Rose Quartz ( Coosa).

Green Jade ( Coosa).

Stempels: SL-ES-STAMP235

Stempel inkt: Archival Shadow Grey.

Klein mapje Zilver.

Stans Label:SL-ES-CD103 label no. 3.

Embossingfolder: JMA-ES-EMB10

Wax Zilver ( Coosa).

Stempels: SL-ES-STAMP232.

Stempel inkt: Archival Shadow Grey.

Paper pad: Naturals SL:-ES-PP06.

Groot mapje Paars.

Stans label: SL-ES-CD106 label no. 4.

Embossingfolder: JMA-ES-EMB10.

Wax: Blauw, Lila, Turquoise ( Coosa).

Stempels: JMA-WYS-STAMP210 en 211.

Tekst: SL-ES-STAMP120.

Paper pad Floral Colors: SL-ES-PP33.

Groot mapje Koper.

Stans Label: SL-ES-CD103 label no.4.

Embossing folder: JMA-ES-EMB09.

Wax: Koper ( Coosa).

Stempel in de kaft: JMA-WYS-STAMP209.

Paper pad met plaatjes: SL-ES-DCB19.

Maten.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk weer mooie mapjes, ik kijk er telkens weer naar uit als je een nieuw bericht plaatst. Ik vind het werken met wax ook leuk, het is eens wat anders. Dank je wel weer voor de uitleg en de mooie foto's. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Leuk dat jij ernaar uit kijkt! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Prachtige mapjes zijn dit en ik raak weer niet uitgekeken. Heel mooi!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Els voor jouw compliment. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat ik het leuk is om steeds iets nieuws te bedenken. Ik waardeer het dat jij iedere keer de moeite neemt om een reactie achter te laten. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.