ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 15 mei 2022

Mapje met 2 vakjes

Hier is een  mapje wat niet te moeilijk is om te maken.

Er zitten 2 vakjes in. 

Een voor een kaartje en 1 voor geld of een cadeau kaart.

De lila variant heb ik filmend gemaakt.

Mijn YouTube kanaal vind je HIER

De patronen en de maten vind je onderaan dit bericht.

De maten.

Rechthoek.


                                                                               Vierkant.

Dit heb ik gebruikt:

Kaart vierkant: 

Paper pad: SL-ES-MPP12.

Stans randje: JMA-WYS-CD202.

Kaart langwerpig:

Paper pad: SL-ES-MPP16.

Stempels: Tekst: STAMP50. 

                Randje: JMA-ES-STAMP212

Figuurtje: JMA-WYS-STAMP211.

Kaart filmend gemaakt:

Paper pad: SL-ES-MPP15.

Stempel: SL-ES-STAMP145.

Stempel inkt: Archival Hydrangea.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer super goed geslaagd, vooral de derde vind ik héél mooi van kleur. Ik ga eens kijken of ik dat papier heb, soms weet ikzelf niet meer wat er allemaal in mijn kasten zit, kom tijd te kort. Dank je wel weer voor deze leuke tips , ga nu je filmpje ervan bekijken, nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw reactie. Ik hoop dat jij wat hebt gevonden! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Het eerste wat ik kan zeggen is 'Wouw Anneke' wat laat je ons nu weer voor moois zien. Super mooie voorbeelden en niet eens heel moeilijk. Het bloemetjes designpapier vind ik erg leuk!! Handige en mooie sluiting voor dit mapje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Het is inderdaad niet moeilijk om te maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Dankjewel voor de hele duidelijke uitleg. Mooi papier, hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.