ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 22 mei 2022

Mapjes met embossingfolders en wax deel 1.

Een paar jaar geleden deed ik veel met embossingfolder en wax. 

Ik zat toen in het designteam van Coosa.

Die gaven embossingfolders, stemepls en wax uit.

Margreet is overleden en toen heb ik nadat het pand weg was niet veel meer 

mee gedaan terwijl ik het wel heel leuk vind.

Dus de draad weer opgepakt en deze mapjes gemaakt met

 embossingfolders van Studio Light.

HIER vind je mijn filmpje.



Wax( Coosa) Goud, Zilver en Brons.

Embossingfolder: JMA-ES-EMB10.

Labelstans: Clasisic tags SL-ES-CD103. Tag no. 6.

Ril: 5 - 13,5 cm vanaf boven.

Stempel: JMA-NA-STAMP20.



Wax ( Coosa).Turquoise, Lila, Blauw.

Labelstans: Urban tags SL-ES-CD105. Tag no.6.

Ril: 5 - 13,5 cm vanaf boven.

Embossingfolder: JMA-WAC-EM07.

Stempel: JMA-NA-STAMP21.


Wax ( Coosa) Rose Quartz.

Labelstans: Classic tag: SL-ES-CD103. Tag no.6.

Ril: 5 - 13,5 cm vanaf boven.

Embossingfolder: JMA-ES-EMB09.

Stempel: JMA-NA-Stamp21.

Stempel inkt: Distress Milled Lavender.


Wax ( Coosa) Green Jade, Golden Amber.

Labelstans: Urban Tags: SL-ES-CD105. Tag no. 5.

Ril: 5 - 12 cm vanaf boven.

Embossingfolders: SL-ES-EMB05.

Stempel: JMA-NA-Stamp21.


Wax ( Coosa) Rose Quartz, Green Jade.

Labelstans: Global Tags SL-ES-CD106. Tag no.4.

Ril: 4,5 - 10 cm vanaf boven.

Embossingfolder SL-ES-EMB05.

Stempel: JMA-NA-Stamp21.


Slimline Paper Pad: Floral Colors SL-ES-PP33.

300 grams papier om te embossen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. wow wow wow Anneke, stuk voor stuk zijn ze mooi geworden, en ik denk dat straks de haarrekjes in de winkels uitverkocht gaan zijn, super goede tip, nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Toen ik op dit idee kwam ben ik de drogisten afgegaan om te kijken of ze een kleur hadden die ik nog niet had. Vandaar die mooie doos met de elastiekjes.

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor jouw compliment. Toen ik op dit idee kwam ben ik de drogisten afgegaan om te kijken of ze een kleur hadden die ik nog niet had. Vandaar die mooie doos met de elastiekjes.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige mapjes heb je gemaakt en heerlijk om te zien hoe je deze met een label stans hebt gemaakt.
    weer wat handige tips gezien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Fijn dat jij mijn tips kan gebruiken.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige mapjes heb je weer gemaakt!!!!
    Dank je wel voor de goede uitleg SUPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super GAAF gemaakt, ik ga de gilding wat ook maar weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.