ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 6 mei 2022

Live met Studio Light SL-ES-CD 210 t/m 214

 Hier laat ik zien wat ik voor mijn live heb gemaakt.

HIER vind je mijn Live op mijn YouTube kanaal.

Deze kaart heb ik live gemaakt.





Maten.



Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Basis Stans:  SL-ES-CD 210 t/m 214.

Label: SL-ES-CD104.

Randje: JMA-WYS-CD202.

Alfabet: SL-ES-CD214.

Raster: JMA-WYS-CD201.

Sierhoekje: JMA-WYS-CD200.

Paper clip: JMA-wys-cd203.

Kleine pocket: JMA-ES-CD98.

Kleine ovaaltje: SL-ES-CD83.

Stempels: JMA-WYS-STAMP210 en 211.

Papier.

JMA-WYS-PP34 en 35.

Scrappapier: JMA-WYS-PS12.

Die cut boekje: JMA-WYS-DCB24.

Mica: JMA-WYS-AC01

Vellum: JMA-WYS-VES01.

RUb-on: JMA-WYS-RUB02.

Easy Craft Tape: SL-ES-ECTAPE01

Tacky tape 3mm: SL-ES-HTTAPE01

Blendingtool: SL-ES-INKAP01.

Distress ink Frayed Burlap voor de randjes. 

Archival Potting Soil om te stempelen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


7 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig mooi. Wat een leuke ideeën weer! Bedankt voor de duidelijke uitleg in het filmpje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze post ziet er weer super mooi uit Anneke en wat heb je er weer een enorme dosis positieve energie ingestoken. Wat is er toch veel te bewonderen en wat ik zie is prachtig. Zo leuk al die mooie labeltjes en kaart vormen. Straks of morgenvroeg ga ik de live bekijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie woorden Els. Het doet mij goed. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Super mooi, àlle kaarten stuk voor stuk, gewoon geweldig hoe jij naar een stans kan kijken en er telkens iets helemaal anders van maakt. Ik ben zo blij met jou geweldige ideetjes. Zowel live, op you tube als op je blog, het is allemaal even interessant en een dikke chapeau voor de vele mooie gedetailleerde foto's die je op je blog plaatst en ook nog eens bedankt voor de maten die je ons telkens meegeeft. Ik vind jou en Doeke ook zo'n mooi , leuk team, heerlijk om dit samen te doen. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw mooie woorden. Het doet mij goed. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Super mooi gemaakt Anneke 😘 je maakt altijd Super mooie dingen Anneke dankjewel ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.