ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 23 juni 2022

Kaarten met eigen gemaakte design papier.

Mensen hebben gevraagd of ik een filmpje kon maken hoe je je eigen designpapier kan maken.

Dat heb ik nu gedaan. Zie de link naar het filmpje onderaan dit bericht.


Deze kaart heb ik filmend gemaakt.



Roze kaart met envelopje.

Stans envelopje:SL:-ES-SCD15

Stans vlinder: JMA-ES-CD204.

Paper pad:SL-ES-PP52

Stempel: JMA-ES-STAMP110.

Baroque elements: JMA-ES-STAMP213.

Embossingpoeders. Wit fijn, zilver fijn.

Ranger Gunmetal, Embossing glaze Tatterd Rose.

Versamark inkt.


Groene kaart met envelopje.

Stans envelopje. SL-ES-SCD15

Stans vlinder: JMA-ES-CD204

Stans met stempels YOU: KJ-BBKJ-SCD27

Paper pad: SL-ES-PP53

Stempels: JMA-ES-STAMP110

Baroque elements: JMA-ES-STAMP213

Embossingpoeders. Wit fijn, zilver fijn.

Ranger Gunmetal, Embossing glaze Weatherd wood.

Versamark inkt.

Roze kaart.

Stans rand tekst: SL-ES-CD218

Stans randje: JMA-WYS-CD202

Paper pad:SL-ES-PP52

Stempel: JMA-ES-STAMP110

Baroque elements: JMA-ES-STAMP213

Embossingpoeders. Wit fijn, zilver fijn

Ranger Gunmetal, Embossing glaze Tatterd Rose

Versamark inkt.

HIER vind je de groene kaart.

Maten.

HIER vind je het filmpje.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Super mooi 👍👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Anneke, ze zijn prachtig geworden, mooie kleuren gebruikt. Ik heb de eerste die je gemaakt hebt, nagemaakt maar ik zit met dat fijne zilver embossingpoeder, dat kan ik nergens vinden. Het groffe hebben ze wel maar dat vind ik dan niet mooi bij het fijne andere dat ik gebruik. Heb jij misschien een tip welke ik juist zou moeten zoeken ? Weer bedankt voor deze mooie ideetjes, ik wacht nog steeds op de levering van de nieuwe envelopjes dus kan de creaties van jou vorige post nog niet afmaken. Dit weekend gaan we naar de Achterhoek dus het zal iets voor volgende week worden, voor jou en Doeke een fijn weekend. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Josée. Ik gebruik graag de wow embossing poeder. Er moet echt super fine op staan. Ik weet niet of die van Ranger ook super fine is. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
    2. Dank je Anneke, ik heb hem gevonden de super fine zilver.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel Jackelien voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.