ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 12 juni 2022

Live voor Hobby Vision.

In mijn vorig blogpost heb ik met de nieuwe envelop stansje gewerkt.

Daar ga ik nu mee door.

HIER vind je mijn live.

Mapje live.

Stans envelopje: SL-ES-SCD15.

Stans 2 kleine envelopjes:SL-ES-SCD14.

Stans: strik, bloemtje en labeltje SL-ES-CD238

Stans vlinder: JMA-ES-CD204

Stans losse bloementjes in het envelopje: SL-ES-CD205.

Scrappapier: JMA-WYS-PS12.

Mapje 2 vakjes binnenin met boekje.

Stans: SL-ES-SCD14

Paper pads: JMA-WYS-PP 34 en 35.

Die cuts:  JMA-WYS-DCB24

Stempels: JMA-WYS-STAMP 210 en 211.

Stempel inkt: 

Donker blauw. Versafine Clair Twilight. 

   Bruin Archival Potting soil. 

Slank envelopjes in een mapje.

Stans: SL-ES-SCD17.

Stans randje: JMA-WYS-CD202.

Paper pads: JMA-WYS-PP 34 en 35.

Scrappapier: JMA-WYS-PS12.

Mapje met envelopje met klepje open gewerkt.

Stans kaart: JMA-WYS-CD200.

Stans envelopje: SLES-CD238.

Paper pad: JMA-WYS-PP34.

Het linker vakje is een stuk cardstok van 5 x 10,5.

    Voor het rechter vakje heb ik een vierkant gesneden van 8,5 x 8,5 cm.

Die heb ik schuin doorgesneden. Zo krijg je een hoekvakje.

Mapje met envelopjes Jenine.

Stans: SL-ES-SCD16

Alfabet: SL-ES-CD185

Paper pads: JMA-WYS-PP 34 en 35.

Die cut boekje: JMA-WYS-DCB24.

Embossingpoeder clear.

Versamark embossing ink.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke en weer zo duidelijk uitgelegd. De envelopjes met uitgestansde motiefje is heel mooi.
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ik waardeer het als iemand de moeite neemt om een reactie achter te laten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden en het mapje met Jenine en de envelopjes vind ik super mooi!. Er is hier weer zoveel moois te zien. Dankjewel voor de inspiratie en de duidelijke uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw reactie. Jij neemt iedere keer de moeite om een reactie achter te laten. Dat waardeer ik heel erg. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Voor het eerst op u blog. Wat een goede uitleg en zulke mooi kaarten. Dank u dat u dit met ons deelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zo druk met het maken van je creaties dat ik zie dat ik hier nog niet gereageerd heb, wat is het telkens genieten van jou duidelijke foto's en uitleg, ook dat we de patroontjes van Doeke mogen gebruiken, die zijn ook altijd zo netjes uitgewerkt, Bedankt Doeke. Ik kijk uit naar de nieuwe envelopjes en ben eigenlijk blij dat ze iets groter zijn, het was zo'n gefrummel met de vorige ;-) Je hebt een hele mooie, waardevolle blog. Nog een fijn weekend en hoe het koel vandaag. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Anneke,
    Heel toevallig kwam ik op jouw blog. Ik heb mijn vrije voormiddag besteed door bewonderingswaardig jouw creaties te ontdekken. Fantastisch!!! Ik denk dat ik een van je eenvoudige projectjes eens ga proberen. Alleen al kijken en denken aan mensen die ik hiermee een plezier zou kunnen doen maakt mij blij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.