ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 11 juni 2022

Live Studio Light

 Toen ik in de nieuwe catalogus zag dat er envelopjes

zouden komen maakte mijn hart een sprongetje.

Nu ik er mee heb gewerkt zijn ze nog leuker dan ik had verwacht.

Je vind de video HIER

Voorkant.            AchterkantAlle pagina's los.

Kaart live:

Stans envelopje:SL-ES-SCD16.  (6 x 6 cm).

Stans alfabet: SL-ES-CD185.

Stans opengewerkt hoekje en kleine doiley: JMA-WYS-CD200.

hoekje en rondje: JMA-WYS-CD200

Vlinders: JMA-ES-CD204.

Paper pad effen: SL-ES-PP52

Scrappapier: JMA-WYS-PS12.

Wishing yoy Happines & love stempel; SL-ES-STAMP179.

Stempel inkt: Versafine Clair Morning mist.

Ringen: RINGSL02

Stickles: Diamond en Star dust'.

Glossy Accents.

Patroon:

Ik had wat woordje die in de 5 envelopjes paste. Tijdens mijn Live heb ik gevraagd of er nog meer woordjes waren. Doeke heeft ze allemaal opgeschreven en hier zijn ze dan.

Woordje:

Hoera - Smile - Hello - Jarig - Kerst - Feest - Happy - Pasen - Xmas - Party - Sweet - Hallo - Cutie - Lente - Zomer - Doeke - Hobby - Relax. 





Kaart met 1 vakje.

Stans: SL-ES-CD239. (6 x 8 cm).

Stans randjes: JMA-WYS-CD202.

Paper pad: SL-ES-MPP15.

Stempels: SL-ES-STAMP 177 en 521,

Stempel inkt: Archival Blue Violet.






Kaart met 3 envelopjes.

Stans kaart: CCL-ES-CD208

Stans envelopje: SL-ES-SCD17. ( 3,9 x 9 cm).

Stans hartjes: SL-ES-SCD14.

Paper pad: Blushed: SL-ES-PP52

Stans schud hartjes: SL-ES-CD179.

Woord stans Big Hug: SL-ES-CD216

Stempel inkt: Adirondack "Currant".



Kaartje bloemen.

Stans envelopje: SL-ES-SCD14.(3,7 x 5,4 cm).

Paper pad: SL-ES-MPP16.



Kaartje met beertjes.

Stans: SL-ES-CD238 ( 6 x 8 cm).

Paper pad: SL-ES-MPP11

Blaadjes  stempeltje:SL-ES-SCD16

Stempel inkt.Archival Potting soil.

Bedankt voor je bezoekje tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Nou ik raak weer niet uitgekeken en je live is leuk maar hier kan ik toch wat langer naar kijken, wat een super mooie creaties!
    De kaart met de 3 vakjes en de super leuke envelopjes zijn helemaal mijn ding en ik hoop ze binnenkort ook te kunnen maken.
    Ook de live van vandaag zit weer wat bij dat ik zeker wil aanschaffen.
    Geniet van jullie weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve woorden. Leuk dat er iets bij zit wat jij ook wil gaan maken. Alleen maat heel leuk! groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Dank je wel voor de vele foto's, uitleg en lives, wat was het weer fijn dat je er weer was, ik heb je wel gemist de afgelopen week hoor, het belangrijkste is wel dat jullie allebei weer terug opgeknapt zijn. Zorg maar goed voor jezelf. Ik vind de nieuwe envelopjes weer heel leuk, vooral de iets grotere. Ga ze zeker aanschaffen. Nog een fijne zondag allebei. groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve woorden Josée. Wij passen goed op onszelf we hebben maar 1 lichaam en daar moeten wij zuinig op zijn. Zeker op onze leeftijd. Wat leuk dat jij de grote envelopjes zo leuk vind en dat jij ze wil gaan aanschaffen. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.