ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 16 juni 2022

Vierkant envelopje met het grote alfabet.

Zo kun je het vierkante envelopje ook gebruiken samen met het grote alfabet.

De letter is uit de voorkant van het envelopje gestansd.

Ik heb de hanger met "BABY" filmend gemaakt.

HIER is de link naar mijn YouTube kanaal.

Een dankjewel voor Doeke voor alle mooie patronen die hij voor ons maakt.


De envelopjes zitten met klittenband op de hanger. Zo kun je ze erop of eraf halen om de kaartjes te zien en te lezen. 

Deze is voor mijn kleindochter en haar man. Zij verwachten dit jaar hun tweede kindje.
Dat maakt dat ik voor de tweede keer overgrootmoeder word dit jaar.






Op deze manier kun je de hanger verlengen zodat hij mooi als een zig zag kan vouwen.
In mijn filmpje was ik dat vergeten uit te leggen. Dan maar zo.





Maten.

 Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Baby.

Stans envelopje: SL-ES-SCD16

Stans alfabet: SL-ES-CD185

Scrap papier: SL-USC-PS09

Klitteband rondjes: SL-ES-HLOOP01

Doeke

Stans envelop: SL-ES-SCD16

Stans alfabet: SL-ES-CD185.

Paper pad: SL-ES-DCB18.

Kleine klittenband rondjes.SL-ES-HLOOP 01

Stempel inkt voor de randjes: Distress Ink Pumice stone


Bedankt voor je bezoekje en toto de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


4 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi allemaal en prachtige ideetjes, maar nog mooier een 2e achterkleinkindje op komst, dat is heel mooi om naar uit te kijken. En ik zie dat je Doeke ook gaat verrassen ;-), mercikes voor de duidelijke en uitgebreide foto's en je filmpje. Ik zal tevreden zijn dat ik volgende week zaterdag eindelijk naar Hobbyvision kan om de winkel in het echt te zien en dan ga ik de envelopjes kopen, de basissen die je gemaakt hebt heb ik al klaar, nu de envelopjes nog. Fijn weekend, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie woorden. Veel plezier zaterdag bij Hobby Vision. Ik ga morgen met een vriendin.

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met de komst van jullie 2 de achterkleinkind.
    De Doeke creatie is super mooi maar de baby creatie vind ik ook zo mooi
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Ik vind het zo leuk dat er nu een groot alfabet is. Je hoeft het dan niet op kaartjes te plakken omdat het anders in het niet valt.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.