ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 14 juni 2022

Patronen van de envelopjes.

Hier zijn de patronen die Doeke heeft gemaakt.
Zo fijn dat hij dat heeft gedaan.

De patronen zijn mijn eigendom.
Als je ze gaat gebruiken voor een workshop vraag eerst toestemming en 
wij vinden het fijn als je de bron vermeld.
Wij hebben alleen een patroon gemaakt als dat nodig is. 
De andere staan in het blogbericht geschreven die vind je hieronder als link.

Hieronder vind je de links naar de twee blogposten van deze envelopjes.
HIER Studio Light en HIER voor Hobby Vision.

Onderaan dit bericht vind je de link naar mijn YouTube Kanaal voor het filmpje.



Voor het boekje heb ik een stuk van 9 x 14 cm.
Die heb ik dubbel gevouwen.
Het papier wat er als blaadjes ingaan heb ik iets smaller gesneden.
De hoeveelheid blaadjes ligt aan het dikte van het papier wat je gebruikt.




 
In het filmpje heb ik niet vermeld dat je beide op 10 cm moet rillen om het 
mooi te kunnen vouwen.
(Dat komt omdat ik het al had gevouwen.)



 



HIER vind je de link naar het filmpje.  
Succes en veel plezier als jullie aan de slag gaan.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer. 
Groetjes, Anneke.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig fijn dat Doeke dit heeft gemaakt en ik ga er zeker een paar van gebruiken. Een dankjewel voor Doeke.
    Groetjes, Els

    Ps. Gisteravond de mal SL-ES-SCD 17 gekregen Dus daar ben ik heel blij. mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jij de stans al in huis hebt. Dankjewel voor jouw compliment ook van Doeke. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie mapjes zijn het allemaal geworden, moeilijk om uit te kiezen dus ik ga ze allemaal een keertje maken, ook een dikke dank je wel aan je man Doeke voor de duidelijke patroontjes, het is altijd zo genieten van de mooie foto's en de duidelijke uitleg die jullie beiden geven, jullie zijn een topteam. Heel veel dank en een hele fijne dag, lieve groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie woorden. Ook van Doeke. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. SUPER MOOI Anneke. Ook grote complimenten aan Doeke die de snijmodellen gemaakt heeft. Jullie doen het fantastisch. Een dezer dagen verwacht ik oma te worden en ik ga het enveloppen boekje maken alleen vergroot zodat mijn kadobonnen erin passen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.