ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 27 augustus 2022

Doe meer met stans SL-ES-CD257

Ik vind het altijd leuk om te kijken wat ik nog meer kan

doen met een stans.

Dat heb ik nu met SL-ES-CD257.

De bruine variant heb ik filmend gemaakt.

De link vind je onderaan dit bericht.

Ik krijg steeds de vraag of ik mijn werk ook verkoop.

Dat wil ik vanaf nu gaan doen.

Deze kaarten met envelop kosten €3,50 p.st. ex de portokosten.

Heb je belangstelling stuur dan even een mailtje.

annekescardart@kpnmail.nl.

Ik behandel de mailtjes op volgorde van binnenkomst.


Binnenkant.
Grote kaarten.
Kleine labeltjes.
kaarten en labeltjes.








HIER vind je het filmpje.

Dit heb je nodig voor de gele kaart.

Stans: SL-ES-CD257

Paper pad: SL-BF-PP12.

Dit is voor de bruine kaart.

Paper pad: SL-BF-PP13

Effen paper pad: KJ-BBKJ-PP27 (of ander bruin papier)

Stans: SL-ES-CD257 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer prachtige mapjes gemaakt met leuke details.
    Heel mooi dat herfstpapier met de paddenstoelen!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om te zien hoe jij de stansen op een andere manier gebruikt, heel knap van je. Dit ook weer met een prachtig resultaat. Heel leuk dat je jou creaties ook te koop aanbiedt voor degene die interesse hebben, veel succes ermee. Nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Josée. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.