ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 21 augustus 2022

Zeg het met Mandala's

Cadeau mapje om geld cadeau te geven.

Het mapje is 16 x 16,5 cm.

Voorkant.

Achterkant.
Mapje leeg.
Het patroon loopt netjes door.
Ronde label die in het kleine vakje zit.
Kaart in het grote vakje.
Kaartjes uit de vakjes.
Nu kunnen de envelopjes open.
Het geheel.

HIER vind je het filmpje.

Patroon.


Dit heb ik gebruikt:

Stans Winter mandala: SL-ES-CD248

Kleine mandala: JMA-ES-CD95

Stans Envelopje: SL-ES-SCD16

Scrap papier 3 vel: JMA-WAC-SCRAP74

Distress inkt voor randejes. Pumice stone.

Ronde pons: 2,1/4 inches.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige creatie gemaakt en heel mooi met dit designpapier. Zo leuk hoe de envelopjes op deze manier dicht blijven. Weer super knap bedacht.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Anneke, wat mooi 👍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Leuk dat jij een reactie hebt achter gelaten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Ik loop een beetje achter met de reacties op je mooie creaties, (veel op de kleinkindjes moeten passen, maar dat is ook leuk) nu weer stilaan tijd voor de hobby. Niettemin prachtig wat je gemaakt hebt Anneke, ik heb er weer van genoten. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ik waardeer dat zeer en het doet mij goed. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.