ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 24 augustus 2022

Kerst Boekje of drie losse mapjes



Hier weer een project waar ik geen stansen heb gebruikt.

Tenslotte heeft niet iedereen een stans machine. 

Je kunt de losse mapjes op elkaar plakken dan is het een boekje.

Of er 3 losse mapjes van maken dan moet de voorkant en achterkant 

 ook gedecoreerd worden.

HIER vind je het filmpje.

Onderaan vind je het bericht van de 2 pakketten die ik heb gemaakt.

Voorkant met een pocket.

Klein mapje in de pocket.

Grote en klein mapje open.

Volgende pagina die bestaat uit 3 delen.




laatste gedeelte met pockets.

Dit gedeelte heb ik anders geplakt.
Het hoeft niet hetzelfde te zijn.
ook dit gedeelte is met andere plaatjes gemaakt.

De Maten.

Beide pakketten zijn verkocht.

Er zitten 37 velletjes van 15 x 15 cm om zelf

ook  mapjes te maken.

Een die-cut mapje.

Het grote vel met de plaatjes.

Ook zit er het mapje bij die ik heb gemaakt wat je in dit bericht kunt zien.

Er zitten rustige velletjes in die je leuk kun decoreren met de uitdruk plaatjes.

Of je maakt een mapje in een effen kleur die je alleen decoreert met plaatjes.

Onder dit bericht vind je een foto van het pakket en hoe je die kunt kopen.

Dit heb ik gebruikt:

Paper pad: SL-SJ-PP 10 en 11.

Die cut boekje: Sl-SJ-DCB 08.

Scrap vel: SL-SJ-SCRAP 49.

Stickles: Star Dust en Diamond.

Glossy Accents.


Dit is het pakket.

De portokosten zijn voor Nederland.

                                    De portokost €4,60 (met Track en Trace.)

   Het mapje € 5,50

 De producten € 2,50

Is samen € 12,60.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Fantastisch gemaakt zoals altijd . Wat een enorme creatieve fantasie heeft u . Complimenten. Ga hem zeker proberen na te maken.👍👏.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze kerst creatie bijzonder mooi gemaakt Anneke.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstcreatie, ik krijg direct zin om het ook te maken, eerst op de Knotsgekke kaartendagen nog kerstpapier kopen. heel mooi gemaakt Anneke en ook heb je 2 mooie pakketjes gemaakt, heel handig voor mensen die er nog niet zo bekend mee zijn hoe het allemaal werkt. Maandag hier nog een dagje oppassen en dan begint de school weer en krijg ik weer meer tijd voor de hobby. Nog een fijn weekend. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment en heel veel plezier op de knots gekke kaarten dagen. Ik ben daar nog nooit geweest. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
    2. dank je wel Anneke, dat gaat zeker lukken in Den Bosch. Ik ben benieuwd of het er niet te druk gaat zijn, vorig jaar was het er heerlijk om rond te lopen, de standen stonden meer uit elkaar en bredere wandelgangen, je had helemaal niet het gevoel dat het te druk was, dus ben nu benieuwd. Groetjes Josee

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.