ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 18 augustus 2022

Winterboekje

Ik heb met een pak scrappapier dit winterboekje gemaakt.

Ik heb hier weer geen stansen gebruikt omdat een aantal mensen

blij was met mijn vorig project hebben aangegeven dat ze daar blij mee waren.

Niet iedereen heeft stansen of een stansmachine.

Het boekje is 15x15 cm.

Ik heb er weer een FILMPJE van gemaakt.

Voorkant.

Achterkant.














Binnenkant van de 3 kaarten.
Losse kaartjes.
Hier zijn de maten.

Dit heb ik gebruikt om dit boekje te maken.

Scrappapier: SL-USC-PS10

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Een super mooi mapje en niet moeilijk te maken. Echt weer een super creatie!
    Ik vind het heerlijk om hier op bligspot de prachtige foto’s te bekijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment en bezoekje. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Schitterend mooi mapje heb je weer gemaakt. Echt mooi om te zien en te krijgen. Dank je wel Anneke voor het maken en de vele prachtige foto's ervan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw reactie op mijn post. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Erg mooi Anneke, er gaat veel papier in, maar een mooi resultaat. En niet moeilijk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ciela voor jouw compliment. Het is zeker niet moeilijk om te maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.