ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 14 augustus 2022

Drie Luik "Women in Gold"

Ik had dit merk en dus het papier nog nooit gezien.

Het is van Paper Heaven "Woman in Gold".

Dit zag ik bij een bezoekje aan Gerda's Hobby Shop in Barneveld.

Een voordeel om naar een hobbywinkel te gaan is voor mij prettige

omdat ik het pak papier wat ik koop uit de verpakking kan halen om

het juiste effen kleur papier erbij te zoeken.

En natuurlijk om de stenen Hobby Winkels te steunen.

Ik moet er niet aan denken dat ik alles online zou moeten kopen.

In een filmpje laat ik zien hoe ik dit heb gemaakt.

FILMPJE

Het mapje is 11 x 22 cm.

Voorkant.

Achterkant.

Linker klep open.Label op de voorkant en de 2 dubbelgevouwen kaartjes in de pocket.

Pocket leeg.

Rechter klep met 2 labels.

1 van de 2 kaartjes open die tevens een pocket zijn.

Middenstuk.

Klep open.

Rechter klep met binnenin kleine pocket met een label.

3 kleine labels.

Mapje leeg.

Ik heb heel veel uit gestanst omdat ik een stansen mens ben.

 Maar vond het allemaal niet mooi.

Ik heb toen het idee losgelaten en ben helemaal voor het papier gegaan.

Dit heb ik gebruikt:

Scrappapier: PH-ZDOOset 30,5 X 30,5 CM

 Ik heb alles met 1 pak papier kunnen maken. 

Alles zit er 2 keer in en is dubbelzijdig.

Organza lint 3 mm 1,85 cm.

Crop-A-Dile Corner Chopper van WE R Memory Keepers.

8  magneetjes 8mm.

Glue dots voor magneetjes 4mm. 

Distress inkt voor de randjes: Pumice stone.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Anneke en wat een prachtig dessin-papier. Heel chique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor jouw compliment. Het papier is zeker mooi. Groetjes. Anneke.

      Verwijderen
  2. Dat is zeker mooi papier. En het mapje wat je ermee gemaakt hebt ook.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Monique voor jouw compliment. Ja. ik vond het gelijk heel mooi. Ik had het toen nog niet eens uitgepakt. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  3. Oh, oh, met open mond heb ik zitten kijken naar dit SCHITTERENDE mapje. Dit is echte kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerda voor jouw compliment! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Dit is een prachtige creatie geworden, ik kende het papier al wel maar heb het nog niet aangekocht. Inderdaad heel fijn om de juiste cardstock erbij te kunnen kiezen dat is het voordeel van naar een stenen winkel te gaan, anderzijds zie ik dan zoveel dat ik niet weet wat kiezen ;-) Alhoewel de kleurenwaaier van Florence hiervoor wel handig is. Niettemin ik heb weer genoten van jou mooie creatie, dank je wel hiervoor, nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée. En dan heb je mooi effen papier erbij gezocht en heb je thuis iets liggen wat nog beter past. Dat kan ook! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Heel mooi slimline mapje en dat papier is prachtig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Een super mooi mapje met veel leuke details heb je gemaakt met dit prachtige designpapier. De tags en magneetjes. zijn weer erg leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw mooie woorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.