ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 22 augustus 2019

Creative Exspressions

Margreet vroeg of ik met 1 van de nieuwe kerst stansen
van Creative Expressions iets wilde maken.
Ik heb toen voor deze stans gekozen en er twee
kaarten mee gemaakt.
 Deze kaart heb ik met een Gelli Print gemaakt.
Ik heb eerst achterop een vel stick it geplakt.
Daarna  de stans  door mijn Big Shot gedraaid.
Alle deeltjes eruit gehaald en toen op zwart cardstok geplakt.
Op het woordje "Merry" zilver Coosa wax aangebracht.
Uit de restjes 3 labels gestanst en gemat op zwart papier.
Er toen een lintje door gedaan.
Aan de voorkant een strookje geplakt waar deze labels weer in gaan.
Dit heb ik eerst op zwart papier geplakt zodat ik een randje kreeg.
Het kantje is gemaakt van een stans van Tim Holtz. 
Ook hier heb ik eerst een stukje stick it geplakt en toen door mijn Big Shot gedraaid.
Een label gestanst en Best Wishes erin geplakt.
Toen met 2 bradts op mijn vakje gemaakt.
Toen op mijn kaart geplakt.
Ik weet helaas niet meer van wie deze stans is.
Deze kaart is iets eenvoudiger.
Ik heb eerst een stuk stick it achterop mijn zwart papier geplakt en toen met de stans
door mijn machine gedraaid.
De onderrand heb ik groot gelaten omdat ik daar 
modeling paste door een stencil wilde aanbrengen.
Toen dat droog was heb ik het bewerkt met zilver Guilding wax bewerkt.
Daarna mijn kaart op maat gemaakt en op zilver kleurig dubbel gevouwen kaart geplakt.
Best Wishes gestanst waar ook weer een stukje stick it achter geplakt was.
Op geplakt.

Creative Expressions Craft Die - Merry Christmas

Ik ben niet de enigste die deze stans set heel mooi vind.
Hij is momenteel uitverkocht maar
komt vast wel weer. Het is een topper!
Ik hoef nu niet altijd op zoek te gaan naar de juiste kleur kant.
Kleuren papier genoeg!

Crealies
Margreet heeft een live uitzending gemaakt waarin zij
met verschillende technieken aan de gang
is gegaan met deze serie nieuwe stansen voor de kerst.
Die vind je Hier
Bedankt voor je bezoekje en reacties.
Dat werkt inspirerend.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Fantastic cards with that great die-cut. I especially love the first one, so bold and bright and cheerful, with that wonderful golden shimmer about it.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.