ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 9 augustus 2019

Tweede serie achtergrondstemnpels

Coosa is woensdag met 4 nieuwe stempels gekomen.
Het zijn achtergrondstempels.
Er zijn er nu 8 uit en de laatste 4 komen volgende maand uit.
Dit is een drie luik die ik heb gemaakt met 
1van de 4 nieuwe stempels.
Enjoy!
Ik had een A4 in drieën gevouwen.
Aan de achterkant zit een zwarte A4 in drieën gevouwen.
Daar tussen in heb ik het lint geplakt.

Ik heb met Distress Oxide gewerkt.
Die blijft langer nat waardoor ik ook met clear embossingpoeder heb kunnen werken.
Ik heb het sjabloon over mijn werk gelegd en met een spons
de inkt aangebracht. Daarna met clearembossingpoeder bedekt
en met de heatool de poeder gesmolten.
Dat gaf een heel mooi effect.
Ook heb ik door een stencil wat modeling paste aangebracht.
Dat kun je goed zien op het derde deel van mijn drie luik.
Hoe meer lagen hoe meer diepte.
DE naam van de stencil kan ik niet terug vinden helaas!
Deze achtergrond stempel kun je in zijn geheel gebruiken maar ook alleen in delen
in inkten en dat her en der gestempeld.
Een beetje blauw op het blauwe gestempeld en een beetje bruin op het geel gestempeld. 

COOSA Crafts clear stamps #15 -  Enjoy A7

Tando Stencil Numbers - 260 x 65 mm

Rubber Stamp by Andy Skinner - Gypsie Queen

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.