ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 16 augustus 2019

I wish you....

I wish you heb ik gemaakt met de 
Sizzix stans van Eileen Hull.
Natuurlijk moest ik die hebben.
Hier kan ik wat in doen daar word ik altijd heel blij van.
Hier paste 6 leuke kaartjes in die ik met de 
achtergrond stempels van Coosa heb gemaakt.



COOSA Crafts clear stamps #14 - Create A7 COOSA Crafts clear stamps #15 -  Dream A7 COOSA Crafts clear stamps #15 -  Happy A7
COOSA Crafts clear stamps #14 - Magic A7 COOSA Crafts clear stamps #15 -  Enjoy A7 COOSA Crafts clear stamps #14 - Imagine A7
Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:
De eerste serie  stempels :Create  Imagine  Magic
De tweede serie stempels:  Dream  Enjoy

De stempel voor op
"wishing you"
komt uit deze set.
COOSA Crafts clear stamps #3 - Lots of Love A6
Lots of Love
Dit is die leuke stans.

Sizzix Thinlits Dies By Tim Holtz - Wildflower Stems #2

De bloemen heb ik bewerkt met de Baked Texture van Seth Apter samen
met Versamark inkt.
.
Ik ben helemaal weg van deze embossing poeders.
Deze kleuren heb ik gebruikt:
Ancient Amber  Chunky Rust en Rocky Road

De kaartjes heb ik met Archival Ink "Potting Soil" gestempeld.

Het hoesje  waar de kaartjes in zitten en de bovenkantjes
 van de kaartjes heb ik met
 Distress Oxide "Rusty Hinge" inkt en clear embossingpoeder gedaan.

De kaartjes heb ik met een sponsje en Distress Oxide "Tea Dye "gedaan.
Dat vind ik een mooie kleur bij Kraftpapier.

Het lintje en het kleine sleuteltje had ik nog liggen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

  1. Wow, fabulous shimmering effects with the powders... I love those vines crawling across the envelope. Brilliant tags inside too.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.