ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 11 augustus 2019

Label met een envelopje

Dit is mijn tweede blogpost met de nieuwe achtergrond stempels van Coosa.
Ik had nog een stuk papier liggen waar is met
Bister op had gewerkt.
Die zelfde dag dat ik dit heb gemaakt ook met de Gelli Plate gewerkt.
Ik heb met wit papier de grote label gestanst.
Daarna met de bijpassende label een stuk uit mijn papier waar ik met Bister op heb gewerkt.
Daar heb ik met Versamart en witte embossingpoeder
de achtergrond gestempeld met de achtergrond stempel "Enjoy."
Ik heb het woord weg gelaten. Deze achtergrondstempels
hoeven niet in zijn geheel gestempeld worden.
Ik wilde namelijk het woord Happy" gebruiken om
die uit te knippen en op te plakken.
Dat heb ik op een ander papiertje gedaan met zwarte embossing poeder.
De randen heb ik met de embossingpoeder van Seth Apter "Rockie Road.
Dat is een grove embossingpoeder omdat daar
allemaal stukjes in zitten.
Ik vond dat hierbij passen het kon wel een stoer randje gebruiken.

Daarna uit wit papier een kleinere label gestanst.
En uit een Gelli print de bijpassende label
gestanst.
De witte label in drieën gedeeld en omgevouwen om er een envelopje van te maken.
De bijpassende label heb ik in 3 stukjes gesneden en opgeplakt.
Twee rondjes gestanst en die vast gemaakt met een bradt.
Een touwtje omheen gedaan met aan de uitende een hartje.
Dat was mijn sluiting.
Op een wit papiertje de achtergrondstempel "Dream"
met zwarte embossingpoeder gemaakt.
Een klemmetje bovenin vast gemaakt en een draadje door gedaan.
Daarmee kon ik het kaartje er gemakkelijk uithalen. 

Ik wens met deze label iemand Happy Dreams.

COOSA Crafts clear stamps #15 -  Enjoy A7

COOSA Crafts clear stamps #15 -  Dream A7

Emerald Creek Baked Texture Embossing Powder - Rocky Road

De label stans is van Crealies.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.